زمان : 10 Ordibehesht 1394 - 05:00
شناسه : 103912
بازدید : 2172
ادای احترام و تجدید میثاق با مقام والای شهدای معلم ؛ برنامه های گرامیداشت هفته مقام معلم در يزد آغاز شد ادای احترام و تجدید میثاق با مقام والای شهدای معلم ؛

 

 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد ، در آستانه " روز معلم "‌ برنامه های گرامیداشت هفته بزرگداشت مقام معلم یزد با مراسم ادای احترام و تجدید میثاق با شهدای والامقام ، به ویژه 124 معلم شهید استان ، آغاز شد .

در این مراسم که فرماندار یزد، رئیس شورای اسلامی شهر یزد، مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از فرهنگیان حضور داشتند ، ابتدا شرکت کنندگان با حضور در مسجد روضه محمدیه حظیره و قرائت فاتحه نسبت به مقام شهید محراب حضرت آیت الله صدوقی (ره) و حجه الاسلام شیخ محمد صدوقی امام جمعه فقید یزد ، ادای احترام کردند و سپس در گلزار شهداي خلدبرین حاضر و با عطر افشانی و غبارروبی گلزار شهدا ،  مقام شامخ شهدای معلم را ارج نهادند و با شهدای والامقام ، میثاق دوباره بستند .

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپررش، از آغاز هفته معلم با  تجدیدپیمان با خون شهدا  خبرداد و افزود : این امر مقدس و ارزشمند ، رسالت ما را برای تداوم راه شهدا و تحقق اهداف شهدا سنگین تر می کند .

رئیس شورای اسلامی شهر یزدنیز در ادامه این مراسم افزود: اولین و اصلی ترین وظیفه معلم بریدن انسان از مادیات و رساندن او به ارزشها و معنویات انسانی است .

" عباس زارع " تصریح کرد: معلمی افتخار بزرگی است که نصیب هرکسی نمی شود و شغلی است که انسانیت، معنویت و اخلاقیات را در انسان ها پرورش می دهد.