زمان : 10 Ordibehesht 1394 - 05:05
شناسه : 103881
بازدید : 2147
پيام شوراي اسلامي شهر يزد به مناسبت روز معلم پيام شوراي اسلامي شهر يزد به مناسبت روز معلم

 شوراي اسلامي شهر يزد طی پیامی سالروز معلم را تبریک عرض نمود.

متن پیام بدین شرح می باشد:

ن والقلم و ما یسطرون

 روز معلم یادآور شکوه و عظمت زنان و مردان پاکباخته ای است که در طول تاریخ در عرصه ی تعلیم و تربیت زیباترین جلوه های عشق و ایثار را به نمایش گذاشته اند

 تعليم و تعلم از شئون الهي است و خداوند، اين موهبت را به پيامبران و اولياي پاک خويش ارزاني کرده است تا مسير هدايت را به بشر بياموزند و چنين شد که تعليم و تعلم به صورت سنت حسنه آفرينش  درآمد. انسان نيز با پذيرش اين مسئوليت، نام خويش را در اين گروه و در قالب واژه مقدس معلم ثبت کرده است. دغدغه معلم هميشه اين است که حيات بشر، بر مدار ارزش ها و کرامت انساني بچرخد و شناخت خدا و مکتب و دين، همت اساسي آدمي باشد.

اوراق زرین تاریخ تربیت سیمای درخشان مربیان نام آوری چون ابراهیم، موسی، عیسی و محمد (ص)، علی (ع) و فاطمه (س) و زینب (س) را بر خود نقش ابدی زده است آنان که با پیکار مقدس خویش حماسه های شکوهمند و جاوید در سازندگی انسان متعهد به وجود آوردند و با تزکیه و تعلم کاخ بلند پایه ی علم و فضیلت را بنا نهاده و پرچم توحید را برافراشتند و امروز شما معلمين و اساتيد گرامی ادامه دار این نهضت عظیم هستيد . شوراي اسلامي شهر يزد ضمن بزرگداشت خاطره استاد مطهری و گرامیداشت روز معلم برای شما عزيزان در این راه آرزوی موفقیت و كاميابي را مسئلت مي نمايد.

 

شوراي اسلامي شهر يزد