زمان : 08 Ordibehesht 1394 - 01:28
شناسه : 103737
بازدید : 3305
حضور استاندار يزد در اولين يادواره شهداي كارگري استان حضور استاندار يزد در اولين يادواره شهداي كارگري استان

اولين يادواره شهداي كارگري استان به مناسبت هفته كارگر و روز بسيج كارگري با حضور استاندار يزد، معاونين استاندار و مديران كل استانداري برگزار شد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد صبح سه شنبه 8 ارديبهشت ماه مراسم بزرگداشت شهداي كارگر استان يزد با حضور استاندار يزد، معاونين سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار و توسعه مديريت و منابع انساني استاندار، مديران كل حوزه استاندار و روابط عمومي استانداري، مشاورين استاندار، فرماندار يزد و فرمانده سپاه الغدير استان در حسينيه آيت الله خامنه اي (مدظله العلي) -  ثارالله - برگزار گرديد.
گفتني است استاندار يزد و معاونين ايشان با حضور در اين مراسم به مقام والاي شهداي كارگر استان يزد در 8 سال دفاع مقدس اداي احترام نمودند.