زمان : 02 Ordibehesht 1394 - 00:25
شناسه : 103385
بازدید : 2609
برگزاری دومین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی درون خوابگاهی ویژه دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزاری دومین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی درون خوابگاهی ویژه دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یزد

دومین دوره جشنواره ورزشی درون خوابگاهی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی یزدبه مناسبت هفته خوابگاه ها به همت حوزه دانشجویی ، فرهنگی و اداره تربیت بدنی این دانشگاه برگزار می شود .

همزمان با هفته خوابگاهها دومین دوره جشنواره ورزشی درون خوابگاهی ویژه دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یز برگزار می شود . به گزارش خبر نگار آنا : امید ستوده نیا رئیس اداره تربیت بدنی واحد یزد با اعلام این خبر گفت : این اداره در نظر دارد جشنواره مسابقات ورزشی درون دانشگاهی دانشجویان را در دو بخش برادران و خواهران در رشته های مختلف ورزشی برگزار نماید که در این راستا رشته های ورزشی آقایان شامل فوتسال، والیبال، شطرنج،طناب کشی ، دارت ، مچ اندازی ، فوتبال دستی ، داژبال و چابکی می باشد و در بخش خواهران تنیس روی میز ، تیر و کمان ، داژبال ، طناب کشی و دارت است که دانشجویان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت . وی افزود : علاقه مندان و دانشجویان می توانند جهت ثبت نام و شرکت در مسابقات به اداره تربیت بدنی دانشگاه مراجعه کنند ستوده نیا ادامه داد : این واحد با توجه به دارابودن امکانات و تجهیزات مناسب درطی سالیان گذشته میزبان بسیاری ازمسابقات منطقه ای(استانی) و کشوری دردوبخش خواهران و برادران دررشته‌های مختلف ورزشی بوده است . وی خاطر نشان کرد : پر نمودن اوقات فراغت، برگزاري اردوهاي تفريحي، ورزشي، جذب دانشجويان به ميادين ورزش، شناسايي ورزشكاران نخبه، و تشكيل تيم هاي ورزشي دانشجويان دختر و پسر در رشته هاي مختلف ورزشي و اعزام آنها به مسابقات قهرماني منطقه و كشور، را از جمله وظایف اداره تربیت بدنی و حوزه دانشجویی دانشگاه برشمرد . لازم به ذکر است بمناسبت هفته خوابگاهها مراسمی در خوابگاه یزدیان ویژه برادران دانشجو و خوابگاه خواهران همراه با برنامه های متنوع و فرهنگی با حضور جمعی از مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار شد .