زمان : 16 Farvardin 1394 - 11:51
شناسه : 102363
بازدید : 6280
نقش چشمگیر نارنجستان ومهندس طوسی در کنگره جراحان نقش چشمگیر نارنجستان ومهندس طوسی در کنگره جراحان
فتحی سرپرست یزد فردا طبس / مجموعه فرهنگی تفریحی اقامتی نارنجستان بدون شک درجهت خدمت به کنگره جراحان و مسافرین نوروزی به شکل ویژه و چشمگیری مثبت عمل کرد.
مجموعه فرهنگی تفریحی اقامتی نارنجستان طبس به مدیریت جهادی مهندس طوسی که از چند ماه قبل آماده ارائه هرچه بهتر به دکتران عزیز و مدعوین گرانقدر شرکت کننده در کنگره جراحان شهرستان طبس شده بود توانست با عملکرد مثبت و خیره کننده ای رضایت خاطر شرکت کنندگان ومسئولین برگزار کننده را به خود جلب کند.
به گفته مهندس پیام طوسی عضو محترم شورای اسلامی شهرطبس و عضو کمیته برنامه ریزی کنگره جراهان این مجموعه زیبا باکادری مجرب و متعهد از چند ماه قبل برنامه ریزیهایی جهت استقبال و اسکان و پذیرایی از مهمانان ارجمند کنگره و مسافرین نوروزی داشته است.
این مجموعه دارای سفرخانه ، کافی شاپ ، شهربازی ، دریاچه مصنوعی جهت قایق سواری ، ماهیگیری ، آلاچیق و فضاهای تابستانی مناسب با چشم انداز بسیار زیبا میباشد.
مجموعه گردشگری نارنجستان با چهار هکتار زمین دارای اقامتی شامل ۱۰ سوئیت و ۱۰ اتاق  مجهز با تمام امکانات ارائه خدمت به مهمانان عزیز و مدعوین گرامی را داشت .
ضمنا مجموعه نارنجستان تنها اقامتگاه گردشگری در طبس میباشد که بصورت ویلایی و محیطی زیبا ، شاداب ومفرح احداث شده و در حال خدمت رسانی است.
شایان ذکر است جناب دکتر حقی مسئول  اجرایی کنگره و جناب عبدالرحیمی دبیر اجرایی کنگره به صورت شایسته ای از مهندس طوسی و پرسنل زحمتکش نارنجستان تقدیر و تشکر کردند.