زمان : 11 Farvardin 1394 - 01:28
شناسه : 102126
بازدید : 8651
آخرین تاکیدات  فرماندار اردکان برای برگزاری باشکوه همایش یاس مهربان همایش شعر یاس مهربان آخرین تاکیدات فرماندار اردکان برای برگزاری باشکوه همایش یاس مهربان

 در جلسه  ستاد برگزاری همایش یاس مهربان که در دفتر کار فرماندار محترم شهرستان اردکان برگزار شد حسین اسماعیلی آخرین تاکیدات  خود را برای انجام هرچه باشکوه تر این گردهمایی فرهنگی ادبی در شهرستان  اعلام داشت.

 در جلسه  ستاد برگزاری همایش یاس مهربان که در دفتر کار فرماندار محترم شهرستان اردکان برگزار شد حسین اسماعیلی آخرین تاکیدات  خود را برای انجام هرچه باشکوه تر این گردهمایی فرهنگی ادبی در شهرستان  اعلام داشت. در این جلسه ابتدا دکتر غلامرضا محمدی دبیر علمی  همایش و مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری عطیه اسمانی گزارش مختصری از روند  برگزاری کارها در رابطه با همایش را به اطلاع حاضران رساند.  وی انجام تبلیغات شایسته و حضور قابل ملاحظه شاعران در فراخوان این همایش را  مقدمه مراسمی تاثیر گذار  در حوه شعر آیینی فاطمی دانست  و  پایان  زمان بندی مرحله داروی آثار را اعلام کرد.
 علی رضا احرامیان پور دبیر  اجرایی همایش یاس مهربان با تاکید بر اینکه همه کارها از نظر دبیرخانه همایش در مرکز استان  برنامه ریزی و بموقع انجام  شده و تنها بخش های مربوط به شهرستان اردکان باید با جدیت تمام در این چند روز پایانی پی گرفته شود افزود: موارد اسکان  وپذیرایی، ایاب و ذهاب و گشت های داخلی شهرستان و برنامه های جنبی همایش مثل نمایشگاه کتاب و عکس آیت الله بهجتی "شفق" باید در دستور کار مقامات محلی قرار گیرد.
در این جلسه که علی تقی زاده  و قانعی نمایندگان انجمن شعر اردکان و  زمانیان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان نیز حضور داشتند اسماعیلی فرماندار اردکان با تاکید بر برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم  خواستار همکاری همه دستگاه های فرهنگی و اجرایی شهرستان  شد.
 فرماندار اردکان خاطر نشان  کرد مجموعه عوامل شهرستانی اردکان تلاش می کنیم در دو روز همایش موج فرهنگی خوبی در جامعه پدید آید و همگان بخصوص علاقمندان شعر و ادب ولایی بتوانند از این برنامه خوب بهره مند شوند.
گفتنی است دوازدهمین همایش سراسری شعر یاس مهربان از سوی موسسه فرهنگی هنری عطیه آسمانی  و انجمن ادبی جیحون با حمایت فرمانداری شهرستان اردکان و اداره کل فرهنگ و ارشا د اسلامی یزد و با حضور شاعران برجسته آیینی کشور در روزهای نوزده و بیست فروردین در شهر ادب پرور اردکان برگزار می شود.