زمان : 12 Bahman 1384 - 16:38
شناسه : 1015
بازدید : 1334
طغرل برره نیوز، در لباس شیر فرهاد، از کیوون مطبوعات یزد می گوید! طغرل برره نیوز، در لباس شیر فرهاد، از کیوون مطبوعات یزد می گوید!

سایت فاقد شناسنامه جنجال نیوز یزد، که هنوز منبع مالی و خط فکری و سیاسی خود را مشخص و روشن نکرده است، در یک اقدام غیر منتظرانه و بدون رعایت ادب و فرهنگ و ارائه سند و مدرک، بدلیل مسائل شخصی، و با حب و بغض و کینه، جامعه مطبوعات یزد را مورد توهین قرار داده، و برای مطبوعات یزد کیوونی پیدا کرده است، غافل از اینکه یزد برره نیست، هر چند برره نیوز داشته باشد!

مطبوعات در ایران و جهان وابسته به آگهی هستند، این یک اصل پذیرفته شده است، چرا که تکفروشی روزنامه و نشریه، هیچگاه نمی تواند که هزینه های چاپ و نشر یک نشریه را بازگرداند، گرفتن و چاپ آگهی جرم و خلاف نیست، اما تهمت و افتراء و بهتان و دروغ و خبر کذب، جرم و خلاف و گناه می باشد.

اینک در عصر رایانه و اینترنت، سایت ها نیز برای کسب درآمد آگهی می گیرند، مگر آنکه اسپانسر داشته، یا احتیاجی به درآمد نداشته باشند.

براستی! کدامیک از مطبوعات یزد، آگهی مجتمع تجاری ستاره یزد را چاپ نکرده اند؟ و سایت ستاره یزد را کدام شرکت و با کدام مبلغ طراحی کرده است؟!