جلسه کمیته ارزیابی و رسیدگی به شکایات ستاد هماهنگی خدمات سفر با حضور معاون فرماندار خاتم و اعضا در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری خاتم، معاون فرماندار هدف از برگزاری این جلسه را ایجاد نظام پاسخگویی مناسب و رسیدگی به شکایات گردشگران و مسافران تا حصول نتیجه اعلام کرد.
محمد محمودی از اختصاص شماره تلفن 09669 جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و شکایات خبر داد.
وی اظهار داشت: هماهنگ شدن بازرسین و ناظرین جهت ارسال گزارشات به صورت روزانه و قرار گرفتن در مسیر ارزیابی عملکرد بر عهده روسای کمیته های خدمات سفر و روسای ادارات می باشد.
وی همچنین بر ارسال لیست کشیک ادارات علی الخصوص دستگاه های خدمات رسان در ایام نوروز، نانوائیها، اصناف، استفاده از تلفن گویای فرمانداری و شماره های دیگری که به همین منظور در کیوسک ها و چادرهای اسکان اعلام می شود، تأکید کرد.
این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان |
> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید |
||||||||
|