زمان : 13 Esfand 1393 - 20:45
شناسه : 101149
بازدید : 7064
ورودی‌های شهر طبس در حال بهسازی است باتوجه به در پیش بودن نوروز؛ ورودی‌های شهر طبس در حال بهسازی است

سرپرست شهرداری طبس با اشاره به در پیش بودن ایام نوروز، گفت: بهسازی ورودی‌های شهر طبس از سه مسیر مشهد، یزد و بیرجند در حال انجام است و جایگاه دوم سی‌ان‌جی طبس نیز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

طبس-قلی زاده ثالث" تیمور مقدس‌زاده اظهار داشت: شهرستان طبس به‌دلیل وجود آستان مبارک حضرت حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع)، برخورداری از مناطق خاص گردشگری و تفریحی، و نیز استقرار در مسیر چند استان مهم کشور، ظرفیت بالایی برای جذب گردشگر دارد، به‌طوری که کانون گردشگری استان خراسان جنوبی محسوب می‌شود و همه‌ساله پذیرای تعداد کثیری از مسافران نوروزی است.

وی فراهم آوردن امکانات رفاهی، تفریحی و برطرف کردن نیازهای اولیه مسافران در ایام نوروز را از دغدغه‌های اساسی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس دانست و گفت: شهرداری با بسیج تمامی امکانات، خود را موظف به برطرف کردن نواقص احتمالی موجود در اماکن عمومی، فضای سبز، معابر، بوستان‌ها، اقامتگاه‌ها، و ورودی‌های اصلی شهر طبس می‌داند و تلاش می‌شود که تا حداکثر 20 اسفند، شهر طبس آماده میزبانی از میهمانان نوروزی باشد.

سرپرست شهرداری طبس و دبیر ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان تصریح کرد: لازم است تا سایر دستگاه‌های اجرایی شهرستان طبس نیز همچون گذشته در راستای مهیا کردن شهر طبس برای میزبانی از مسافران نوروزی، شهرداری را یاری کنند.

وی بیان کرد: واحدهای مرتبط اجرایی شهرداری طبس موظف به آماده‌سازی ورودی‌های شهر از سه مسیر مشهد، یزد و بیرجند شده‌اند که هم‌اکنون عملیات اجرایی بهسازی و فضای سبز معابر این ورودی‌ها در حال انجام است.

مقدس‌زاده به احداث جایگاه دوم سی‌ان‌جی طبس اشاره کرد و گفت: جایگاه دوم سی‌ان‌جی طبس در بلوار شهدای این شهر واقع است که عملیات احداث این جایگاه به اتمام رسیده و در صورتی که در نصب کمپرسورهای آن خللی ایجاد نشود، این جایگاه تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.