زمان : 14 Farvardin 1387 - 16:40
شناسه : 10008
بازدید : 5826
مخابرات يزد و نوآوری مخابرات يزد و نوآوری

مخابرات يزد و نوآوری               

محمد امامی


کنار زدن روش های کهنه و قدیمی و لحاظ نمودن عنصر زمان در ارائه ی خدمات و طرح نو درانداختن و نوآوری؛ یکی از ضرورت های سازمان های خدمات رسانی است که در کنار کسب سود ، به رضایت مشتریان هم می اندیشند.
... پیش از این که سال نوآوری و شکوفایی اعلام شود مخابرات شهرستان یزد با ابتکار خود به استقبال نوآوری در ارائه ی خدمات رفت و اعلام کرد : « شهروندان می توانند به صورت غیر حضوری و تلفنی، تقاضای تلفن نمایند.»
دوست ارجمندم آقای سید محمد صیادی مدیر مخابرات شهرستان یزد با حذف مراجعه ی غیر ضروری مردم ، همچنین آمادگی امور مشترکان مراکز تلفن امام خمینی، شهید روح پرور، هفتم تیر، شهید صدوقی، آزادگان، رسالت، کوثر، شهید مطهری، شهید مفتح و شهید بهشتی را برای پذیرش تقاضاهای تلفنی متقاضیان تلفن اعلام کرد.
این اقدام البته برای مخابرات از دو جهت منفعت دربردارد : یکی اینکه مشتری مدارانه و مردم مدارانه است و با تسهیل و ساده سازی ارائه ی خدمات موجب رضایت مردم و مشتریان می شود و دیگر اینکه سود و منفعت مخابرات را نیز دربردارد.
به عزیزان مخابرات شهرستان یزد خداقوت می گوییم و این خدمت بهاری آنان را به فال نیک می گیریم و امیدواریم این نوآوری سرآغاز نوآوری های روزافزون دیگری در عرصه ی خدمات رسانی مخابرات باشد.

یزدفردا