زمان : 22 Bahman 1393 - 14:45
شناسه : 100017
بازدید : 3658
بازدید مجری طرح پایش پارک‌ها و مراکز رشد علم و فناوری کشور از مرکز رشد اردکان بازدید مجری طرح پایش پارک‌ها و مراکز رشد علم و فناوری کشور از مرکز رشد اردکان

ژاله مجیب مجری طرح ارزیابی پارک‌های علم و فناوری کشور به منظور ارزیابی مراکز رشد شهرستان اردکان عازم این شهر شد.
حمید ناظمی مسئول جدید مرکز رشد و فنآوری اردکان با ارائه مقدمه‌ای از تاریخچه تاسیس این مرکز مهمانان را در جریان فعالیت‌های این مرکز قرار داد.
ناظمی رویکرد جدید پارک را نوید بخش روزهایی خوب برای توسعه فناوری این شهرستان دانست. در ادامه بازدیدی از شرکت‌های مستقر صورت گرفت.
شرکت سنجاقک یکی از شرکت‌های فعال در زمینه تولید نرم افزار بود که از شهریور سال ۹۲ فعالیت خود را در این مرکز آغاز کرده است. به گفته عباس‌پور، مسئول این گروه، سنجاقک اولین گروه IUS کشور است که به صورت سفارشی با تهران در حال همکاری است. این تیم در جشنواره خدمات نسل جدید تلفن همراه در سال ۹۳ که در دانشگاه صنعت شریف برگزار شد، مقام دوم را کسب کردند.
همچنین لاستیک سبز نگین دیگر شرکت فعال در زمینه بازیافت لاستیک با استفاده از فشار بالای آب در این مرکز است.
طالبی مدیر این شرکت توضیحاتی را در مورد این طرح ارائه داد. لازم به ذکر است که این طرح هنوز در مرحله اولیه تامین اعتبار است.
گفتنی است؛ حمید ناظمی بر اساس پیشنهاد فرمانداری اردکان در تابستان امسال به عنوان مدیر جدید مرکز رشد و فنآوری اردکان معرفی شدند.
شایان ذکر است؛ در حال حاضر ۴ شرکت در این مرکز فعالیت می‌کنند.