با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر اقتصاد و دارایی و رییس سازمان امور مالیاتی کشور ساختمان اداره امور مالیاتی شهرستان بهاباد به بهره‌برداری رسید.

علی خورشیدی مدیرکل امور مالیاتی استان روزگذشته درآئین افتتاح ساختمان امورمالیاتی بهاباد با اعلام این خبر گفت: همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی اقدامات متعددی در حوزه مالیاتی استان یزد انجام گرفته است.

وی تصریح کرد :امور مالیاتی در حال حاضر دوران طلایی خود را سپری می کند و امیدواریم روز به روز در زمینه موضوعات مالیاتی پیشرفت کنیم.

مدیر کل امور مالیاتی یزد با بیان اینکه ساختمان جدید در راستای حقوق شهروندی و تکریم مودیان مالیاتی مورو بهره برداری رسید، افزود:این ساختمان درزمینی به مساحت 1610  متر مربع وبا زیربنای 530 مترمربع با اعتباری بالغ بر یکصدو دومیلیارد ریال در یک طبقه به بهره برداری رسید

خورشیدی بیان کرد: با بهره برداری از این پروژه یک تحول در روند خدمت رسانی به مردم  و نیز افزایش رفاه کارکنان در یک فضای مطلوب اداری ایجاد  شد.

گفتنی است ساختمان جدید اداره امورمالیاتی شهرستان بهاباد که ظرف مدت هشت ماه ساخته شده است  به صورت ویدئوکنفرانس  با حضور وزیر اموراقتصادی ودارائی به بهره برداری رسید .

انتهای پیام /

 

 










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا