مدیرعامل شركت دانش بنیان توسعه پرواز یزددراین همایش ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام خجسته دهه فجر ، درسخنانی گفت: جهاد تبیین پیش‌نیاز مطالبه‌گری آگاهانه دانشجویان و یکی از دستورکارهای بسیار مهم برای مقابله با هرگونه انحراف و تحریف در گفتمان و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

مدیرعامل شركت دانش بنیان توسعه پرواز یزددراین همایش  ضمن  تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام خجسته دهه فجر ، درسخنانی  گفت: جهاد تبیین پیش‌نیاز مطالبه‌گری آگاهانه دانشجویان و یکی از دستورکارهای بسیار مهم برای مقابله با هرگونه انحراف و تحریف در گفتمان و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

حسینی نسب تصریح کرد : نقش دانشجویان به طور عام و بسیج دانشجویی به طور خاص در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری هر چه بیشتر از ظرفیت های موجود، تولید محتوای فاخر در فضای مجازی با هدف آگاه سازی اقشار مختلف مردم از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی و کینه توزی‌ها و توطئه‌پراکنی های دشمنان این نظام شکوهمند بیشتر از اقشار دیگر جامعه است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامي با  ولايتمداري و اتحاد و وحدت ملت بزرگوار ايران ريشه هاي يك حكومت استبدادي دو هزار و 500 ساله را خشكاندافزود: در سايه اتحاد و وحدت و به بركت خون مطهر شهدا اكنون ايران اسلامي به عنوان الگوي كشورهاي آزاديخواه جهان مطرح است .

حسینی نسب  اضافه نمود :  امروز جامعه نیارمند جهاد تبیین است، چراکه دشمن با تمام توان سخت و نرم افزاری خود با ایجاد جنگ شناختی و ترکیبی خود به مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی آمده است .

وی بیان کرد: در سال‌های اول انقلاب منافقین به جان مردم افتاده بودند و با ترورهای کور می‌خواستند امنیت را از جامعه بگیرند، فتنه 88 با ابعاد گسترده، غائله کردستان، 8 سال جنگ تحمیلی و ... را همه مردم دیدند و همه از سر گذراندند و قطعا این مرحله تمام می‌شود و رو سیاهی آن بر ذغال خواهد ماند.

وی تصریح کرد: آمریکا با هدف همین شرارت‌ها قبل از انقلاب اسلامی، اموال ایران را به تاراج می‌برد، اما امروز با وجود انقلاب اسلامی دیگر نمی‌تواند، چرا که نظام جمهوری اسلامی حامی تمام مظلومان جهان است و دین و فرهنگ عاشورا به ما می‌گوید که از کشورهای مظلوم منطقه حمایت کنیم.

حسینی نسب با بیان اینکه نیروهای متعهد و سخت کوش ایران اسلامی در زمان جنگ و بعد از آن فعالیت های ارزنده ای برای کشور و انقلاب انجام داده اند، اظهار داشت: اگر اکنون دشمنان بر علیه کشور اقدامی انجام می دهند، باید بفهمند که این ملت و جوانان آن با شدت پاسخ آنها را در همه عرصه ها می دهد.

وی بیان داشت :  صنعت فضایی نه فقط در حوزه اقتدار و بازدارندگی اهمیت دارد بلکه یک صنعت کاربردی است و هم‌اکنون به ضرورتی مهم در زندگی مردم تبدیل شده است.

 همایش تبیین فناوری هوا وفضا به مناسبت روز فناوری و هاوفضا با حضور خلبان حسینی نسب یکی از خلبانان نیروی هوائی جمهوری اسلامی ایران و با حضور معاون فرماندار رئیس شورای اسلامی شهر وجمعی ازمسئولان و بسیجیان وفرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج در سالن همایش دانشگاه آزاد اسلامی بهاباد برگزارشد

انتهای پیام/










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا