همزمان با 12 بهمن سالروز ورود تاريخي امام راحل به ميهن اسلامي و آغاز دهه مبارك فجر زنگ انقلاب با حضور فرماندار ، امام جمعه و مسئولان بصورت نمادين روز چهارشنبه در دبیرستان دخترانه میلاد شهرستان بهاباد نواخته شد.

امام جمعه بهاباد در اين مراسم ضمن تبريك ايام الله دهه فجر آغاز چهل و پنجمین  بهار انقلاب را تبريك گفت و افزود : ايام الله دهه مبارك فجر فرصت مغتنمي است كه بدانيم اين نظام و انقلاب مرهون خون شهداي گرانقدري است كه درخت تناور اين انقلاب را با خون خود سيراب كردند.

حجت الاسلام علی اکبرابراهیمی بشکانی افزود : انقلاب اسلامي ايران بدون شك معجزه اي الهي بود كه به دست معجزه گر مردي از سلاله پاك رسول خدا (ص) به پيروزي رسيد.

امام جمعه بهاباد با بيان اينكه انقلاب اسلامي پيشرفتهاي مختلفي را بوسيله مردم و جانفشاني خون شهدا بدست آورده است تاكيد كرد: دهه فجر فرصت مناسبي براي بيان و آگاهي از اين دستاوردها و ياد كردن از امام راحل و تجديد پيمان با شهدا ست.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی دارای سه رکن اساسی است، افزود: مباحث ایدئولوژیک و مکتبی انقلاب که برآمده از آموزه‌های دین اسلام است همچنین رکن و عصر انسانی که نقطه عطفی در تاریخ ایران است و امام خمینی به عنوان عارفی کامل و تربیت شده در مکتب اسلام این جریان را رهبری کردند و مردم رکن دیگری هستند که نقش برجسته‌ای داشتند.

وي اظهار كرد: مردم ايران در روز 12 بهمن ماه 57 حماسه بي سابقه ترين استقبال تاريخ معاصر را رقم زدند و ايران اسلامي شاهد بزرگترين و تاريخي ترين استقبال بود.

برافراشته شدن پرچم جمهوري اسلامي و اجراي سرود همگاني و گارد پرچم از ديگر برنامه هاي اين مراسم بود.

انتهای پیام/










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا