دبیر ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در بهاباد با بیان این‌که انقلاب اسلامی تحقق وعده الهی بود و دهه فجر طلیعه این انقلاب بزرگ است، گفت: در ایام الله دهه فجر امسال بیش از 150 برنامه متنوع فرهنگی و هنری با موضوع جهاد تبیین درشهرستان بهاباد برگزار می‌شود .

حسین زینلی بهابادی، دبیر ستاد دهه فجر در بهاباد طی گفت‌وگویی با خبرنگار یزدفردا دهه فجر را بهترین فرصت برای تبیین دستاوردها، پیشرفت‌ها، جهت‌گیری‌ها و اهداف محقق شده انقلاب اسلامی طی ۴۴ سال گذشته دانست و اظهار کرد: تبیین دستاوردهای ۴۴ ساله انقلاب اسلامی از جمله مهمترین برنامه هایی است که باید در دهه فجر امسال در دستور کار مسوولان قرار گیرد.

وی با بیان این‌که ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، نماد وحدت، همدلی و یکپارچگی ملت ایران است افزود: دهه فجر فرصتی دوباره برای تجدید پیمان با آرمان های امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری و شهداست.

زینلی با اشاره به اهمیت دهه مبارک فجر امسال اظهار کرد: باید از فرصت دهه فجر برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی که دشمن تلاش می‌کند آن را کمرنگ جلوه دهد استفاده کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بهاباد گفت: دهه مبارک فجر از جمله ایام بسیار مهمی است که دستاوردهای ارزنده‌ای برای کشور ایران در بر داشت و گرامیداشت این ایام گرامیداشت حضرت امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب و پاسداشت یاد و خاطره شهدای عزیزی است که ازعزیزترین دارایی خود در جهت ایجاد و حفظ این نظام گذشتند و گرامیداشت ایام الله در آموزه های دینی ما نیز بسیار مورد تاکید می باشد.

وی خواستار هماهنگی و همراهی تمامی نهادها، دستگاه ها و تشکل‌های مردمی با بکارگیری همه ظرفیت‌های موجود در برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی درشهرستان بهاباد شد.

زینلی همچنین از تشکیل کارگروههای ۱۸ گانه ستاد دهه فجر شهرستان خبرداد و گفت: هر کدام از کارگروه‌ها باید نسبت به شرح وظایف خود دراین ایام با جدیت برنامه‌های را برگزار کنند .

وی درپایان اضافه نمود: بیش از ۱۵۰ برنامه با محوریت مردم و رویکرد جهاد تبیین اجرا خواهد شد که مهمترین آن زنگ انقلاب، عطر افشانی قبور مطهر شهدا، اجرای برنامه‌ها و مسابقات فرهنگی، هنری، ورزشی، برگزاری نشست‌های روشنگری و جهاد تبیین، برگزاری جشن در کلیه مساجد سطح شهر و روستاها و نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط ادارات شهرستان در حسینیه باغستان و جشن بزرگ انقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن می‌باشد.

انتهای پیام/

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا