یزدفردا: رئیس اداره بهزیستی میبد: بسیاری از ادارات در ارزیابی جشنواره شهید رجایی، نمره لازم در زمینه مناسب سازی را کسب نکردند.

به گزارش یزدفردا: رئیس اداره بهزیستی میبد در سومین جلسه ستاد مناسب سازی این شهرستان با ارائه گزارشی از اقدامات شهرداری در رفع سد معبر و عدم رعایت مساجد در موضوع مناسب سازی اظهار داشت: بسیاری از ادارات در ارزیابی که در جشنواره شهید رجایی شد نمره لازم را کسب نکردند و باید نسبت به مناسب سازی کامل فضای اداری خود اقدام کنند.

سید محسن فلاح تصریح کرد: ادارات اوقاف و تبلیغات اسلامی هم موظف هستند تا پایان سال نسبت به مناسب سازی مساجد اقدام کنند.

وی با بیان اینکه طرح مناسب سازی در میبد از سال ۱۳۸۸ آغاز شد، گفت: تاکنون ۵۰ درصد ادارات و ۵۵ درصد اماکن عمومی در شهرستان مناسب سازی شده است، اما اجرای این طرح به کندی پیش می‌رود و رضایت بخش نیست. در ساخت و ساز‌های جدید هم به جز مدارس، مناسب سازی به صورت کمتری مورد توجه قرار می‌گیرد.

سید جمال سجادی پور فرماندار میبد هم بر ارائه گزارش مدون شهرداری نسبت به مناسب سازی پیاده رو‌ها و فضا‌های جدید ساختمان‌های عمومی سطح شهر تاکید کرد و ادامه داد: زمانی می‌توانیم نظارت دقیق بر مناسب سازی داشته باشیم که طبق برنامه پیش برویم، بنابراین هر جایی که طرح مناسب سازی عقب مانده است باید جبران شود.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا