فرماندار شهرستان تفت در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: اقدام خبیثانه نمایندگان پارلمان اروپا در راستای تروریستی اعلام کردن سپاه مردمی پاسداران انقلاب اسلامی نشان از شکست برنامه‌های دشمنان در کشور در راستای به خیابان کشاندن مردم برای ادامه اغتشاشات است.

"محمد دهشیری" در جلسه شورای اداری شهرستان تفت که شنبه‌های هر هفته با دستور کار ارائه مباحث اخلاق در مدریت با تدریس "حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی" امام‌جمعه تفت برگزار می‌شود، بیان داشت: اقدام اخیر نمایندگان پارلمان اروپا در تروریست اعلام کردن سپاه مردمی و همیشه درصحنه پاسداران انقلاب اسلامی نشان از شکست برنامه‌های دشمنان این مرزوبوم است.

فرماندار شهرستان تفت ادامه داد: دشمن در چندماهه گذشته همه توان خود را برای به خیابان کشاندن مردم و ادامه اغتشاشات در ایران به کاربست اما بصیرت مردم بساط آنان را در کشور برچید و تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بخشی از پازل دشمن در راستای تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

دهشیری خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون در کنار مردم ایران و سایر مستضعفان جهان قرار داشته و در بحث مبارزه با تروریست خود در صف اول قرار داشته و در مبارزه با تروریست‌های داعشی که خود آن‌ها در مکتب غربی‌ها پرورش‌یافته بود این موضوع را به مردم جهان ثابت کرد.

دهشیری بیان داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ابتدای تأسیس تاکنون نزد ملت ایران محبوب بوده است و این اقدام خبیثانه نمایندگان پارلمان اروپا، این سپاه مردمی را نزد ملت ایران محبوب‌تر کرد.

فرماندار شهرستان تفت به بارش نعمت الهی در چند روز گذشته در این شهرستان اشاره و بیان داشت: در چند روز گذشته دستگاه‌های خدماتی وامدادی پای به کار بودند و با تلاش شبانه‌روزی مانع از بروز حوادث احتمالی ناشی از بارش شدید برف و یخبندان گسترده در این شهرستان شدند.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت به‌ضرورت صرفه‌جویی در مصرف گاز اشاره و افزود: افت فشار گاز در برخی از نقاط کشور به دلیل برودت شدید هوا، ضرورت صرفه‌جویی و مصرف بهینه گاز در سایر نقاط کشور را افزایش داده است.

دهشیری افزود: امیدواریم مدیران دستگاه‌ها وادارات شهرستان با نظارت دقیق بر اماکن تحت مدیریت خود در مصرف گاز را صرفه‌جویی نموده و مردم شریف شهرستان نیز مانند همیشه باصرفه جویی، امکان استفاده سایر مردم کشور را از این نعمت الهی فراهم سازند.

  • نویسنده : حسین زارع
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا