یزدفردا: نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان مهریز به منظور هماهنگی دستگاه‌ها برای مواجهه با سیل احتمالی برگزار شد.

به گزارش یزدفردا: فرماندار مهریز در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان که به منظور هشدار هواشناسی در جهت پدیده بارشی پیش رو و سیل احتمالی برگزار شد، گفت: تا پایان پدیده بارشی پیش رو، مرخصی و ماموریت تمامی مدیران لغو و کلیه دستگاه‌های امدادی واجرایی شهرستان در آماده باش صد درصد می‌باشند.

دهقان بنادکی افزود: اقدامات لازم در جهت لایروبی مسیر رودخانه‌ها و مسیل‌های شهرستان از چند روز گذشته در سطح شهر و روستا‌های شهرستان اغاز شده و همچنان ادامه داد.

وی تاکید کرد: هیچ قصوری از مدیران در خصوص خسارات سیل احتمالی پذیرفته نیست.

وی از همشهریان و هم استانی‌ها خواست هیچ گونه تردد و رفت وآمدی در مسیر رودخانه و سیل بند‌ها نداشته باشند.

وی افزود:کلیه مدیران اهم از بخشداری مرکزی، ودهیاران شهرستان نسبت به اطلاع رسانی در خصوص تمهیدات لازم و پیشگیرانه به منظور جلوگیری از خسارات احتمالی اقدام لازم به عمل آورند.

دهقان افزود:کلیه نهاد‌های حمایتی و کمک رسان مهریز از منازل محرومین و افراد تحت پوشش شهرستان بازدید و در صورت نیاز به تجهیزات و امکانات اقدام کنند.

فرماندار مهریز در پایان پس از ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته در این جریان، فرماندار مهریز افزود: از همین رو تمامی تلاش خود را به کار می‌گیریم تا علاوه بر آماده باش در برابر سیل احتمالی، به بهترین شکل ممکن از این رحمت الهی استفاده کنیم و هیچ قصوری از مدیران در خصوص خسارات سیل احتمالی پذیرفته نیست.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا