"محمد دهشیری" گفت: استفاده از پتانسیل دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی مناطق روستایی در دستور کار قرار دارد تا با همکاری و همراهی آنان برنامه‌های توسعه‌ای شهرستان به‌خوبی و به‌صورت متوازن در تمامی نقاط اجرا شود.

 "محمد دهشیری" در دیدار با بخشدار اعضای شورای اسلامی، اعضای هیئت‌مدیره شرکت تعاونی دهیاری‌ها و دهیاران مرکز دهستان بخش مرکزی این شهرستان بیان داشت: فرصت خدمت به بنده، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی فراهم‌شده و باید با تمام قدرت در راستای رفع مشکلات موجود در شهرستان تلاش کنیم.
سرپرست فرمانداری شهرستان تفت خاطرنشان کرد: حجم مشکلات موجود در شهرستان زیاد است و برای رفع آن پیگیری و برنامه‌ریزی درون شهرستانی و برون شهرستانی نیاز است و وضعیت شهرستان از درون با آنچه از بیرون به نظر می‌آید، متفاوت است.
مقام عالی دولت در شهرستان تفت تصریح نمود: استفاده از پتانسیل دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی مناطق روستایی در دستور کار قرار دارد تا با همکاری و همراهی آنان برنامه‌های توسعه‌ای شهرستان به‌خوبی و به‌صورت متوازن در تمامی نقاط اجرا شود.
دهشیری به لزوم برنامه‌ریزی برای پیشبرد اهداف شهرستان تفت تأکید نمود و افزود: برای انجام امور در شهرستان، برنامه‌ریزی ضروری است تا از روزمرگی جلوگیری شود و برای برنامه‌ریزی کسب اطلاعات صحیح در اولویت قرار دارد و دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا بهترین منبع اطلاعاتی برای شناسایی چالش‌ها و ارائه راهکارها هستند.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: برای کسب نتایج بهتر در اجرای برنامه‌ها، ارتباط بین دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی باید باواسطه بخشداری صورت گیرد تا با هماهنگی و همکاری مسائل و مشکلات مرتفع و برنامه‌ها به‌صورت مطلوب اجرایی شود.
دهشیری به ترکیب دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی در مناطق مختلف بخش مرکزی تفت اشاره و افزود: افراد با ترکیبی از جوانی، نشاط و تجربه در نقاط مختلف بخش مرکزی به‌عنوان دهیار یا عضو شورای اسلامی در حال فعالیت هستند و بخشدار مرکزی تفت نیز فردی فعال، خوش‌فکر و مسلط به امور است و امیدواریم نتایج عملکرد، خدمت صادقانه به مردم مناطق روستایی بخش مرکزی تفت باشد.

  • نویسنده : حسین زارع
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا