فرماندار میبد: مسئولان شهرستان درصورت نزدن واکسن درمعرض افکار عمومی قرار خواهند گرفت.

به گزارش یزدفردا: حسین فلاح در جلسه اضطراری مبارزه با کرونا نسبت به جایگاه میبد در زمینه تزریق واکسن ابراز تاسف کرد و گفت: از امروز جلسات کرونا را با هدف بالا بردن جایگاه شهرستان در این زمینه به صورت یک روز در میان برگزار می‌کنیم.

وی افزود: واکسیناسیون در شهرستان میبد باید به صورت خیابان به خیابان، کوچه به کوچه و منزل به منزل انجام گیرد.

فرماندار میبد اظهار داشت: سلامت مردم خط قرمز ما است و از امروز همه مدیران و مسئولانی که واکسن دریافت نکرده اند به مردم معرفی و در معرض افکار عمومی قرار می‌گیرد.

فلاح با بیان اینکه دولت در تامین واکسن سنگ تمام گذاشته است، ادامه داد: تا چه زمانی باید اقتصاد و تولید مملکت در حالت نیمه تعطیل قرار گرفته و فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی در محدودیت باشد؟

وی از لحاظ موارد تنبیهی و تشویقی برای مسئولان دستگاه‌ها توسط شبکه بهداشت و درمان خبر داد و تصریح کرد: دانشمندان ما زحمات زیادی برای ساخت واکسن کشیده اند و اجازه نمی‌دهیم عده‌ای با شبهه افکنی در فرآینده واکسیناسیون، جامعه را گرفتار موج ششم کرونا کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار میبد هم با اشاره به نظارت بر ادارات، مدارس، اصناف و کارخانجات گفت: واکسیناسیون خانه به خانه از امروز با همکاری دهیاران و بخشداران انجام خواهد شد تا همه کارکنان ادارات، اصناف، روحانیون و طلاب و جامعه هدف برای تزریق واکسن اقدام کنند.

رسول نصیری ادامه داد: شبکه بهداشت و درمان میبد باید با پیگیری از استان، واکسن مورد نیاز را تامین کرده و مدیران ادارات به نظارت و کنترل و رصد و پایش واکسیناسیون در سطح شهرستان پرداخته تا شاهد انقلاب واکسناسیون در میبد باشیم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا