امام جمعه مهریز با حضور در خانه شهیدان محمدحسین ابویی، فاضل دریس و احمد زارع خورمیزی با خانواده این شهیدان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش یزدفرداحجت الاسلام محی الدینی در این دیدار گفت: تجلیل و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا یکی از راه‌های انتقال فرهنگ شهادت و دفاع مقدس به نسل جدید و جوان جامعه به شمار می‌آید.

وی افزود: دیدار و سرکشی از والدین و فرزندان شهدا و همچنین برگزاری مراسم‌های تجلیل از خانواده‌های شهدا ارج گذاشتن به ایثارگری‌ها و به نوعی یادآوری برای خود ماست.

محی الدینی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شهدا رفتند تا با نثار جان خود، نظام و امنیت و آرامش کشور پابرجا باشد. خانواده‌های شهدا سختی‌های فراوانی متحمل شده و امیدواریم بتوانیم خدمتگذار صدیقی برای خانواده شهدا باشیم، زیرا آنان چشم و چراغ این کشور هستند.

امام جمعه مهریز با تأکید بر اینکه هر آنچه داریم به برکت خون شهداست، تصریح کرد: شهدا در زمان حضور در جبهه هدفی جز حفظ نظام و استقلال ایران نداشتند. شهدا در زمانی که اوضاع پس از انقلاب اسلامی به شدت سخت شده و نیرو‌های مسلح ثبات چندانی نداشتند، با تمام وجود وارد صحنه شده و با دفاع از خاک وطن، جان خود را فدای انقلاب کردند.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا