مدیرکل کمیته امداد استان یزد با دعوت از کارکنان این نهاد و مددجویان تحت حمایت و آحاد مختلف جامعه برای حضور در انتخابات گفت: حضور حداکثری در انتخابات، استقلال، امنیت و عزت کشور و نظام را تضمین می‌کند.

به گزارش یزدفردا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد: مدیرکل کمیته امداد استان یزد با دعوت از کارکنان این نهاد و مددجویان تحت حمایت و آحاد مختلف جامعه برای حضور در انتخابات گفت: حضور حداکثری در انتخابات، استقلال، امنیت و عزت کشور و نظام را تضمین می‌کند.

محمد شجاعان صبح امروز در نشست عمومی با تمامی کارکنان کمیته امداد استان یزد که به‌صورت حضوری در اداره کل و ارتباط ویدئوکنفرانس با شهرستان‌ها برگزار شد بابیان اهمیت حضور در انتخابات 28 خردادماه 1400، گفت: حضور حداکثری در انتخابات، استقلال، امنیت و عزت کشور و نظام را تضمین می‌کند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) پیرامون مسئله انتخابات و آگاهی بخشی و اهمیت حضور در انتخابات در بعد داخلی و خارجی، بیان کرد: این انتخابات باید موجب شود یک حرکت جدید و نفس تازه‌ای در انقلاب جریان پیدا کند و این دل‌مردگی که در مردم به وجود آمده تغییر حال پیدا کند و وضعیت عوض شود.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد بابیان اینکه انتخابات باید به یک نماد وحدت ملی تبدیل شود، افزود: حضور در انتخابات باعث افزایش اقتدار ملی و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان می‌شود و مأیوس شدن آن‌ها می‌شود.

وی با اشاره به ویژگی‌های رئیس‌جمهور اصلح و صالح، تصریح کرد: رئیس‌جمهور منتخب باید شاخصه‌ها و ویژگی‌های لازم را داشته باشد، رئیس‌جمهور باید باکفایت باشد و توانایی اداره کشور را داشته باشد، باایمان باشد، عدالت‌خواه باشد، با فساد مبارزه کند، دارای روحیه و عملکرد جهادی و انقلابی باشد، به توانمندی‌های داخلی معتقد باشد و به آینده امیدوار باشد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا