مردم خیراندیش استان یزد می‌توانند برای سهولت در پرداخت فطریه و کفاره، از طریق کد دستوری # 035*8877* تلفن همراه اقدام کنند.

به گزارش یزدفردا، مردم خیراندیش استان یزد می‌توانند برای سهولت در پرداخت فطریه و کفاره، از طریق کد دستوری # 035*8877* تلفن همراه اقدام کنند.

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، غلامرضا مشعل چی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد بابیان اینکه رویکرد این نهاد بهره‌گیری از شیوه‌های نوین و غیرحضوری در دریافت کمک‌های مردمی است، گفت: مردم خیراندیش استان یزد می‌توانند برای سهولت در پرداخت فطریه و کفاره، از طریق کد دستوری # 035*8877* تلفن همراه اقدام کنند.

وی ادامه داد: پس از واردکردن کد دستوری # 035*8877* و انتخاب شماره صفر به صفحه بعد هدایت‌شده و با انتخاب عدد 5 می‌توان از میان گزینه‌های زکات فطریه عام، زکات فطریه سادات، کفاره عمد و کفاره غیر عمد یک گزینه را انتخاب و مبلغ موردنظر را پرداخت کرد.

مشعل چی یادآور شد: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۹۳۱۲ برای پرداخت زکات فطریه عام، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۷۵۸۸ برای پرداخت زکات فطریه سادات، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۵۸۵۴ برای پرداخت کفاره غیر عمد و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۸۴۱۲۰ برای پرداخت کفاره عمد در نظر گرفته‌شده است.

512 پایگاه در سطح شهر، مساجد، پایگاه‌های بسیج و مراکز نیکوکاری نیز نسبت به دریافت فطریه و کفاره مردم استان در روز عید فطر اقدام می‌کنند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا