معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: به‌منظور کمک به معیشت نیازمندان و مددجویان تحت حمایت در اعیاد شعبانیه و عید نوروز 22 هزار بسته معیشتی با کمک نیکوکاران یزدی تهیه و در بین آنان توزیع شد.

به گزارش یزدفردا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد،‌ معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: به‌منظور کمک به معیشت نیازمندان و مددجویان تحت حمایت در اعیاد شعبانیه و عید نوروز 22 هزار بسته معیشتی با کمک نیکوکاران یزدی تهیه و در بین آنان توزیع شد.

غلامرضا مشعل چی بابیان اینکه یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های این نهاد در اعیاد شعبانیه و عید نوروز تأمین بسته حمایتی و معیشتی برای خانواده‌های نیازمند بود، گفت: به‌منظور کمک به معیشت نیازمندان و مددجویان تحت حمایت در اعیاد شعبانیه و عید نوروز 22 هزار بسته معیشتی با کمک نیکوکاران یزدی تهیه و در بین آنان توزیع شد.

وی افزود: ارزش بسته‌های معیشتی توزیع‌شده در بین نیازمندان در طی این مدت شش میلیارد و 600 میلیون تومان بود که این مهم با همکاری کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و کمک خیران نوع‌دوست به سرانجام رسید.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد ادامه داد: کمک به معیشت نیازمندان منحصر به زمان و مناسبت خاصی نیست و نیکوکارانی که تمایل دارند در تهیه بسته معیشتی نیازمندان مشارکت کنند می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سطح استان و همچنین مراکز نیکوکاری (200 مرکز) نسبت به تحقق نیات خداپسندانه خود اقدام کنند.

وی تصریح کرد: کد دستوری#۸۸۷۷* تلفن همراه نیز برای سهولت در پرداخت کمک‌ها به‌صورت غیر حضوری در نظر گرفته‌شده است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا