نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه استان یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال ۱۴۰۰ برنامه‌های شهرستان بافق اولویت بندی می‌شود و طبق آن پیش می‌رویم.

یزدفردامحمدرضا صباغیان در بیست و هفتمین مجمع هم اندیشی و توسعه شهرستان با موضوع بررسی امیدنامه سنگ آهن مرکزی و تامین خوراک اولیه صنایع جوار معدنی گفت: در سال ۱۴۰۰ برنامه‌های شهرستان اولویت بندی می‌شود و طبق آن پیش می‌رویم.

وی افزود: احداث شهرک ریلی، دو بانده شدن راه بافق کرمان، کارخانه قطعه سازی برای معادن، شهرک صنعتی دوم، فرودگاه، استفاده از ظرفیت معادن، دوبانده شدن راه بافق بهاباد، دانشکده افسری، مجوز سیکل ترکیبی برخی از این اولویت هاست.

نماینده مردم بافق، مهریز، ابرکوه، خاتم و بهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: در خصوص مزایده انومالی‌ها باید اولویت اول شهرستان و تامین خوراک سنگ آهن باشد. 

مدیرعامل سنگ آهن مرکزی ایران بافق نیز در این نشست اظهار داشت: در سال ۱۴۰۰ توسعه کاربری اگلومراسیون را در دستور کار قرار داده ایم که بر این اساس اگلومره تبدیل به کارخانه گندله یک میلیون تنی می‌شود.

رضا فلاح با بیان اینکه پیگیری حقوقی بازگشت انومالی در دست اقدام است، ادامه داد: در زمینه تامین خوراک در سراسر کشور از جمله آذربایجان غربی شروع به کار کرده ایم.

وی تصریح کرد: شرکت سنگ آهن مرکزی تمام تلاش خود را می‌کند تا در سال ۱۴۰۰ با یک رویکرد جدید برای شهری آباد و توسعه یافته گام بردارد.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا