یزدفردا: امام جمعه محترم بهاباد

حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای بشکانی

با عنایت به سخنان جنابعالی در نماز جمعه اخیر و گله از آقای صباغیان ما هنوز نفهمیدیم کجای صحبت نماینده محترم به نیروهای نظامی ربط داشت .

آیا شما معتقد به این هستید که مجلس باید مثل پادگان اداره شود؟

و اگر اینگونه است می توان تصور کرد پادگان را مثل مجلس اداره کرد؟

البته جنابعالی سابقه حضور در پادگانها را دارید و می توانید بهترین قاضی باشید .چرا یک نماینده نتواند از حق و حقوق مردم دفاع کند و چرا باید به علت اینکه جناب صباغیان عضو فراکسیون اکثریت نیست پیشنهاداتش را حذف کنند؟!

شما به عنوان امام جمعه و منصوب شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور چگونه می توانید نماینده واقعی مردم را تضعیف کنید که دیگر نتواند در هیچ کجا از حق محروم ترین مردم کشور دفاع کند .

آیا شما اعتقاد دارید عده‌ای ای در مجلس به صرف اینکه صباغیان جزو فراکسیونشان نیست با صداهای ناهنجاری که قطعا نباید در هیچ کجایی که انسانها زندگی می کنند سر دهند، او را تحقیر کنند .

هر چند که اعتقاد نویسنده این است که مجلس عصاره ملت است واگر با اینگونه علایم مواجه می شویم نشان از کم کاری در فرهنگ عمومی است .

امید واریم به جای قضاوت های هم جهت با فراکسیون های سیاسی مورد قبول خود براساس حق و با نیت قربه الی الله قضاوت نموده و تنها حامی حق باشیم و صحبت ها را همانگونه که هست بشنویم نه انگونه که می خواهیم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا