فرماندار شهرستان تفت گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب و استفاده از امکانات موجود به بهترین نحو ممکن انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را با مشارکت گسترده مردم در این شهرستان برگزار نماییم.

"علیرضا نوکار" در جلسه با معاونین فرمانداری و بخشداران شهرستان خاطرنشان کرد: مهم‌ترین رویداد سیاسی کشور در سال آینده، برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

فرماندار شهرستان تفت بیان داشت: یکی از الزامات جمهوریت نظام، نقش مردم و مشارکت آنان در عرصه انتخابات است و همه مجریان انتخابات باید برای برگزاری انتخابات قانونمند، سالم وتوام با مشارکت حداکثری مردم تلاش کنند.

نوکار با توجه به ثبت‌نام از داوطلبین عضویت در شورای اسلامی شهر از ساعت 8 صبح روز چهارشنبه 20/12/1399 تا پایان ساعت اداری روز سه‌شنبه مورخ 1399/12/26 خواستار انجام تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه شد.

فرماندار تفت با اشاره به اینکه در شرایط کرونایی قرار داریم و ثبت‌نام از داوطلبین برابر اعلام وزارت کشور به‌صورت الکترونیکی خواهد بود گفت: برنامه‌ریزی لازم برای تهیه نرم‌افزار موبایلی در این خصوص توسط وزارت کشور در حال انجام است و پس از ثبت‌نام اولیه در نرم‌افزار موبایلی، داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان در تاریخ و زمان تعیین‌شده در فرمانداری شهرستان برای تائید نهایی اطلاعات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حضور خواهند یافت.

فرماندار با اشاره به الزامی بودن داشتن گواهی عدم سو پیشینه توسط داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: با توجه به اینکه داوطلبین در هنگام ثبت‌نام باید گواهی عدم سوءپیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از 3 ماه نگذشته باشد را ارائه دهند از هم‌اکنون می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات قضائی، دفتر پلیس 10+  یا سامانه جامع خدمات الکترونیک قضایی نسبت به دریافت گواهی عدم سوءپیشینه اقدام و هنگام ثبت‌نام ارائه نمایند.










  • نویسنده : حسین زارع
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا