"سردار عباسعلی بهدانی فر" فرمانده نیروی انتظامی استان یزد در معیت هیئتی با حضور فرمانداری بافق با "سید مهدی طلائی مقدم" فرماندار بافق دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق، "سردار عباسعلی بهدانی فر" فرمانده نیروی انتظامی استان یزد در معیت هیئتی با حضور فرمانداری بافق با "سید مهدی طلائی مقدم" فرماندار بافق دیدار و گفتگو کرد.

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد، حفظ امنیت عمومی جامعه را مقوله‌ای بسیار مهم و حساس دانست، گفت: این وظیفه خطیر بر عهده سربازان انقلاب اسلامی در نیروی انتظامی است که به حق رشادت‌ها و توانایی‌های نیروی انتظامی آبروی نظام اسلامی است.

فرماندار بافق با اشاره به اینکه امنیت یکی از مهم‌ترین و با ارزش‌ترین نعمت‌های الهی در کنار سلامتی است، گفت: در شرایط عادی و تا زمانی که امنیت وجود دارد کمتر به اهمیت آن پی برده می‌شود و نیروی انتظامی یکی از ارکان اصلی تامین نظم و امنیت در جامعه شناخته می‌شود.

گفتنی است در این دیدار در خصوص تسریع در احداث مرکز آموزشی نیروی انتظامی در شهرستان بافق و همچنین  تعامل مردم و مسئولان با نیروی انتظامی در مورد مباحث حفظ و تامین امنیت عمومی مطالبی بیان شد.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا