در مراسمی با حضور مدیرکل کمیته امداد استان یزد، فرماندار، بخشدار بخش مرکزی، امام‌جمعه موقت و جمعی از مسئولان شهرستان بهاباد، مرکز نیکوکاری بانوان مهر کوثر در روستای احمدآباد و مرکز نیکوکاری امام حسن عسکری (ع) در بهاباد افتتاح شد.

یزدفردا: در مراسمی با حضور مدیرکل کمیته امداد استان یزد، فرماندار، بخشدار بخش مرکزی، امام‌جمعه موقت و جمعی از مسئولان شهرستان بهاباد، مرکز نیکوکاری بانوان مهر کوثر در روستای احمدآباد و مرکز نیکوکاری امام حسن عسکری (ع) در بهاباد افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد استان یزد در این مراسم با اشاره به هدف کمیته امداد از ایجاد مراکز نیکوکاری محله، گفت: واگذاری کارهای مردم به خود مردم یکی از ویژگی‌های مراکز نیکوکاری است که نتیجه‌اش خدمت‌رسانی به اقشار نیازمند جامعه است که یکی از مهم‌ترین شاخص‌های خدمتی در این مراکز دور بودن از بروکراسی اداری و خدمت‌رسانی روان و مستقیم به نیازمندان است.

وی بابیان اینکه مراکز نیکوکاری بستر مناسبی برای فقرزدائی هستند، افزود: یکی از گام‌های مهم برای فقرزدایی و رفع محرومیت در جامعه مشارکت اقشار مختلف مردم در جریان انفاق و نیکوکاری است که برای این امر گام‌های مختلفی برداشته می‌شود که یکی از قدم‌های بزرگ ایجاد مراکز نیکوکاری است.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد به اولویت‌های مهم این نهاد در سال 1400 اشاره کرد و بیان کرد: ایجاد اشتغال برای مددجویان و اقشار نیازمند و همچنین ساخت مسکن برای مددجویان فاقد مسکن در اولویت برنامه‌های کمیته امداد در سال 1400 قرار دارد.

بازدید از طرح‌های اشتغال مددجویی، دیدار و تجلیل از خیران، دیدار با مسئولان شهرستان بهاباد و همچنین بازدید از منازل مسکونی تعدادی از مددجویان تحت حمایت این منطقه از دیگر برنامه‌های سفر دوروزه مدیرکل کمیته امداد به بهاباد بود.

در شهرستان بهاباد هشت مرکز نیکوکاری به افراد نیازمند خدمات ارائه می‌دهند.

انتهای پیام

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا