کمیته امداد شهرستان تفت در 9 ماهه سال جاری 155 فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد در زمینه‌های شغلی دام‌پروری، صنایع‌دستی و قالی‌بافی، صنعتی و خدمات ایجاد کرد.

یزدفردا: کمیته امداد شهرستان تفت در 9 ماهه سال جاری 155 فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد در زمینه‌های شغلی دام‌پروری، صنایع‌دستی و قالی‌بافی، صنعتی و خدمات ایجاد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، محمدحسن وراثی، رئیس کمیته امداد تفت بابیان اینکه تسهیلات اشتغال اعطایی به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان از محل منابع بانک‌های عامل و صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت پرداخت می‌شود، گفت: کمیته امداد شهرستان تفت در 9 ماهه سال جاری 155 فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد در زمینه‌های شغلی کشاورزی، دام‌پروری، صنایع‌دستی و قالی‌بافی، صنعتی و خدمات ایجاد کرد.

وی افزود: درمجموع پنج میلیارد و 400 میلیون تومان تسهیلات اشتغال در این مدت به مددجویان تحت حمایت پرداخت شد.

وراثی خاطرنشان کرد: که 32 مورد از وام‌های پرداختی در قالب وام مجدد برای توسعه و پایدارسازی طرح‌های اشتغال بوده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان تفت یادآور شد: علاوه بر اعطای تسهیلات بانکی و امدادی، طی ۹ ماهه امسال 133 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد تفت از آموزش‌های شغلی این نهاد درزمینهٔ مهارت‌آموزی، پایدارسازی و کارآفرینی به‌صورت مجازی، حضوری و چهره به چهره با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بهره‌مند شدند و برای 3 نفر از مددجویان نیز کاریابی انجام‌شده است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا