سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از قرار گرفتن باشگاه های بدنسازی در گروه دوم مشاغل خبر داد.

یزدفردا: محمد تقی امیری خراسانی گفت: با توجه به آگاهی ما از وضعیت نابسامان تعطیلی باشگاه ها به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا از مدتی قبل به صورت حضوری و کتبی از مقام عالی وزارت ورزش و جوانان پیرامون تغییر سطح مشاغل باشگاه داران از گروه چهارم به دوم خواستار پیگیری و حمایت شدیم، که مانند همیشه آقای دکتر سلطانی فر با حمایت و پیگیری ویژه ای که داشتند بازگشایی باشگاه ها در گروه دوم مشاعل قرار گرفت. البته ناگفته نماند بایستی از زحمات آقای دکتر علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و ‌حرفه ای و همچنین دکتر مسجدی سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی تشکر و قدردانی داشته باشم.

وی افزود: بر اساس اطلاعیه شماره 3 کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در خصوص طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها توسط وزارت کشور، باشگاه های ورزشی به طور رسمی در گروه دوم مشاغل قرار گرفتند و در شهرهایی که وضعیت نارنجی داشته باشند، باشگاه ها میتوانند فعالیتشان را دوباره آغاز کنند.

سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام یادآور شد: باشگاه های بدنسازی بایستی همچنان پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کرده و در کنار مدافعان سلامت، به عنوان مدافعان سلامت ورزش، در خط مقدم شکست کرونا بجنگند.

محمد تقی امیری خراسانی در پایان خاطرنشان کرد: از قدیم تا کنون اهالی ورزش با روحیه جوانمردی و پهلوانی در کنار مردم بوده و همیشه منافع و سلامتی آنها برایشان مهم بوده است. اکنون که جهان درگیر شیوع بی رحمانه ویروس کویید19 می باشد، همچنان شاهد حضور و کمک اهالی ورزش برای مقابله با این بیماری هستیم. قطعا حفظ جان و سلامتی مردم برای باشگاه داران از اهمیت بالایی برخوردار است و تمامی پروتکل ها و فاصله گذاری رعایت خواهد شد.

  • نویسنده : رفسنجان فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا