عسکرنژاد، رئیس بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص) ابرکوه با اشاره به مشکل کمبود اکسیژن در این بیمارستان، گفت: ظرفیت بستری بخش کرونایی بیمارستان ابرکوه یک روزه تکمیل شد.

یزدفردا: علی‌اکبر عسکرنژاد، رئیس بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص) ابرکوه با اشاره به بستری 42 بیمار کرونایی در روز گذشته، گفت: ظرفیت بستری بخش کرونایی بیمارستان ابرکوه 50 نفر بیشتر نیست.

وی یکی از مشکلات اصلی بیمارستان ابرکوه را کمبود اکسیژن اعلام و اضافه کرد: برای رفع این مشکل 30 کپسول اکسیژن 40 تهیه‌شده ولی برای رفع کامل این مسئله نیاز بیشتری به کپسول اکسیژن داریم.

رئیس بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص) ابرکوه ادامه داد: برای رفع مشکل کمبود اکسیژن جلساتی را با مسئولان علوم پزشکی و فرماندار شهرستان ابرکوه برگزار کردیم که مقرر شد تا با همکاری و کمک شرکت فولاد تعداد دیگری کپسول اکسیژن برای بیمارستان شهرستان ابرکوه خریداری و مورد استفاده قرار گیرد.

عسکرنژاد با بیان اینکه نیاز مبرم به ورود خیرین برای خریداری دستگاه اکسیژن ساز داریم افزود: برای اینکه بتوانیم مشکل دستگاه اکسیژن ساز را در شهرستان حل کنیم نیاز به دستگاه اکسیژن ساز 400 لیتری با مبلغ 20 میلیارد ریال داریم که امیدواریم بتوانیم این مسئله را نیز حل‌وفصل کنیم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا