رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌های یزد با تاکید بر حفظ وحدت و انسجام ملی گفت: نحوه طرح مطالب و انتقادها در جامعه اسلامی باید با حفظ حرمت شخصیت‌های نظام اسلامی مطرح شود نا سبب سوء استفاده دشمنان نظام و انقلاب قرار نگیرد.

یزدفردا: حسین ابویی شامگاه یکشنبه با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در جلسه دولت و مسوولان پیشگیری از ستاد مبارزه با کرونا، افزود: مطالبه‌گری و انتقادهای راهگشا با اهانت تفاوت اساسی دارد و همه افراد در هر پست و مقامی که هستند باید مطالب خود را شفاف و صادقانه در فضایی مناسب بیان کنند.

وی با اشاره به اینکه انتقادهای  سازنده برای تعالی نظام و کشور و برنامه‌های دولت بسیار مفید و ضروری و مورد تاکید مقام معظم رهبری هم است، ادامه داد: خطر در جایی است که برخی انتقادها توسط مسوولان از مسیر  صحیح خود خارج شده و  به ضرر جامعه و آینده انقلاب اسلامی باشد.

این استاد معارف اسلامی دانشگاه یزد به اهمیت هوشیاری همه فعالان فرهنگی و سیاسی  کشور در مقابل دسیسه‌های تفرقه‌افکنانه دشمنان در برهه حساس کنونی انقلاب اشاره کرد و یادآور شد: راه برون‌رفت از مشکلات فقط تقویت روحیه انقلابی و مدیریت جهادی است که باید استمرار یابد.

به گفته ابویی، از اهداف مهم و همیشگی دشمنان، ایجاد اختلاف بین نیروهای دلسوز نظام و ناامیدی در جامعه و بین مردم است که باید همه اقشار به خصوص مسوولان با شناخت وضعیت حال در کنار هم با همدلی و همکاری برای خدمت به کشور و توسعه آن، وظایف دینی و ملی خود  را انجام دهند.        

رهبر معظم انقلاب اسلامی دیروز (شنبه سوم آبان) برای دومین بار رفتارهای برخی افراد را مورد نکوهش قرار دادند و از هتک حرمت‌های صورت گرفته به رییس دولت به شدت گلایه کردند.

همچنین چندی قبل معظم له از طریق ارتباط تصویری با نمایندگان مجلس، به هتاکی های صورت گرفته علیه مجمدجواد  ظریف وزیر امور خارجه ایران تذکر جدی دادند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا