بیمارستان خیری حضرت زینب کبری (س) اشکذر این روز‌ها همت و توجه مسئولان را بیش از پیش برای بهره برداری می‌طلبد.

یزدفردا: در نشست مسئولان شهرستان اشکذر با خیر بیمارستان حضرت زینب کبری (س) مهمترین مسائل و مشکلات پیش رو این بیمارستان بررسی شد.

فضل الله شکاری خیر بیمارستان حضرت زینب کبری (س) گفت: زیربنای این بیمارستان ۱۴ هزار متر مربع یوده و در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

شکاری افزود: بخشی از زمین بیمارستان در مساحت ۳ هزار متر مربع که در طراحی برای اتاق برق و اکو در نظر گرفته شده معارض دارد و برای اینکه سیستم برق بیمارستان راه اندازی شود به این زمین نیاز داریم و از مسئولان استان و شهرستان درخواست می‌شود نسبت به رفع این مشکل اقدام کنند تا خللی در روند ساخت بیمارستان پیش نیاید.

خیر بیمارستان حضرت زینب کبری (س) ادامه داد: طبق تعهد وزارت بهداشت در حال حاضر مشکلی برای تجهیز بیمارستان وجود ندارد و موارداستخدامی ۱۵۰ نفر نیرو جهت کار در بیمارستان در حال انجام است.

فرماندار اشکذر با بیان اینکه بیمارستان ۱۵۰ تخته خوابی حضرت زینب کبری (س) اشکذر یکی از پروژه‌های شاخص استان در حوزه بهداشت و درمان به شمار می‌رود از حل مشکلات پیش رو این بیمارستان خبر داد.

هادی نسب اظهار داشت: مقرر شد در جلسه‌ای که هفته جاری با مسکن و شهرسازی، شهرداری و منابع طبیعی انجام خواهد شد مشکل زمین معارض بیمارستان مرتفع گردد تا خیر بدون دغدغه نسبت به تکمیل پروژه بیمارستان اقدام نماید.

لازم به ذکر است بیمارستان ۱۵۰ تخت خوابی حضرت زینب کبری (س) اشکذر به عنوان مرکز تخصصی و فوق تخصصی دیابت در دهه فجر سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا