رییس اتاق اصناف استان یزد گفت: دولت با معافیت مالیات کسب و کارها می‌تواند بخشی از فشار رکود اقتصادی واحدهای تولیدی و آنها را را سربازان عرصه جهاد اقتصادی توصیف و از همت بلند ایشان در تلاش جهت عبور از بحران اقتصادی کرونا تقدیر کرد

علیرضا حسنی رییس اتاق اصناف استان یزد در همایش اتاق اصناف شهرستان مهریز با اشاره به محدودیت در  روزهای کرونایی نبود رونق اقتصادی در صنف‌های مختلف، حمایت از اصناف و پویایی صنوف را برگ برنده جهش تولید و  خواستار همکاری مسوولان استان یزد شد.

 

او افزود: مسوولان پرداخت وام های بدون بهره و کم‌بهره در این شرایط سخت به حل مشکلات بازاریان بپردازند و شعار جهش تولید را محقق کنند.

 

 رییس اتاق اصناف مهریز گفت: جهش تولید مورد تاکید مقام معظم رهبری با همکاری بخش‌های مختلف و فرهنگ‌سازی به خصوص همراهی اصناف محقق می‌شود.

 

محمدرضا زارع زاده افزود: رسیدگی به وضعیت اصناف به خصوص به خاطر شرایط کرونا جزو مطالبات برحق کسبه و اصناف شریف است که پیگیری آن را خواستاریم .

 

بازرسی اصناف و برنامه‌های بسیج در سطح استان و ساماندهی واحدهای بدون پروانه و رونق کسب وکارهای اینترنتی در صنوف مختلف از محورهای این نشست بود

 

در این همایش فرماندارمهریز  و دیگر مسولان استان یزد حضور داشتند

  • نویسنده : چاوشیان
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا