محمدجواد احمدی بخشدار مرکزی در نشست مشترک دهیاران روستاهای بخش مرکزی میبد گفت: روستاهای بخش مرکزی از ظرفیت‌های عظیم منابع انسانی و اقتصادی و کشاورزی و دامی برخوردار است.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، محمدجواد احمدی تصریح کرد: برای بهره‌برداری از این ظرفیت‌های عظیم نیازمند مدیریت جهادی، پی گیری مطالبات روستائیان در سطح شهرستان و استان در حوزه‌های توسعه و آبادانی و اقتصادی و معیشتی نیاز است.

احمدی یکی از مشکلات اساسی در پیش روی روستاهای بخش مرکزی را طرح تعیین حریم خواند و گفت: این موضوع به جد در سطح استان در حال پی گیری است تا از دغدغه روستاهای این بخش کم کنیم.

وی افت فشار آب و کیفیت پایین آب روستاهای بخش مرکزی را هم دومین مشکل این روستاها عنوان کرد و گفت: به‌زودی با قرار گرفتن چاه محمدآباد درمدار و برداشت حدود 25 لیتر در ثانیه مشکل آب این روستاها رفع خواهد شد.

بخشدار مرکزی میبد همچنین تأمین روشنایی و امنیتی و آسفالت معابر را از دیگر مشکلات روستاهای بخش مرکزی برشمرد و گفت: برای حل این مشکلات هم با اداره برق رایزنی‌های لازم انجام و دوربین‌های امنیتی در حال تأمین و آسفالت معابر هم به‌زودی آغاز خواهد شد.



  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا