این ساختمان با یاری خیر مهریزی و با هدف کمک به شهروندان و افراد مبتلا به بیماری خاص ساخته می‌شود.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ مراسم کلنگ زنی مرکز درمانی هلال احمر و داروخانه خیری مهریز با حضور امام جمعه ، فرماندار ، مدیرعامل و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه هلال احمر استان، شهردار محترم ، نمایندگان شورای شهر و دیگر مسئولین شهرستان و جمعی از امدادگران ، جوانان و داوطلبان در این شهرستان آغاز شد .

دکتر محسن حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در آئین آغاز به کار ساخت این مجموعه گفت: این مجموعه دومین مرکز داروخانه‌ای در استان بشمار می‌رود.

حرازی زاده افزود: این مجموعه با اخذ مجوز‌های لازم در بحث داروخانه و مرکز درمانی هلال احمر به شهروندان مهریزی خدمات ارائه می‌دهد.

زارع زاده فرماندار مهریز نیز گفت: این مرکز در زمینی به وسعت 180 مترمربع و  در سه طبقه و ۳۱۰ متر زیربنا ساخته می‌شود و تا 6 ماه آینده تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

حجت الاسلام محی الدینی امام جمعه مهریز نیز  ضمن قدردانی، به اهمیت همکاری مردم و خیران در تامین نیاز‌های منطقه در بخش‌های مختلف تاکید کرد و افزود:کار خیر و عام المنفعه‌ای و باقیات الصالحات میاشد و جای قدردانی و تشکر از افراد خیری هست که به کمک دولت و سازمان‌ها می‌آیند و دولت را یاری میکنند و این فعالیت‌های خیری صدقات جاریه می‌باشد.

شیخ پور خیر مهریزی نیز هدف از ساخت مجموعه دسترسی بیشتر و بهتر مردم و شهروندان مهریزی و افراد مبتلا به بیماری خاص به مجموعه هلال احمر دانست.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از خیر بزرگوار آقای شیخ پور تجلیل شد .

 










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا