فرماندار شهرستان تفت در حاشیه جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا این شهرستان گفت: تمامی ورودی روستاهای شهرستان تفت تا اطلاع ثانوی مسدود است و از ورود ساکنان غیر دائم به این مناطق جلوگیری خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"علیرضا نوکار" در حاشیه جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا این شهرستان اظهار داشت: تمامی ورودی روستاهای شهرستان تفت تا اطلاع ثانوی مسدود است و از ورود ساکنان غیر دائم به مناطق جلوگیری خواهد شد.

فرماندار شهرستان تفت ادامه داد: با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط و دهیاری‌های شهرستان در بسیاری از ورودی روستاهای شهرستان گروه‌های کنترل‌کننده ورودی و خروجی به روستا مستقرشده و از ورود افراد ساکن غیر دائم جلوگیری خواهد شد.

نوکار خاطرنشان کرد: از ساکنان دائمی روستاهای شهرستان تفت نیز درخواست می‌شود تردد خود را در داخل روستا به کمترین میزان ممکن برسانند و تنها در صورت ضرورت و اضطراری در روستا تردد داشته باشند.

فرماندار تفت دهیاران را مسئول اجرای رعایت قانون تردد در روستاهای این شهرستان دانست و اظهار داشت: دهیاران شهرستان بر اجرای دقیق عبور و مرور در معابر روستایی و کنترل ورود  و خروج در مبادی ورودی روستاها نظارت نمایند تا این قانون به خوبی در سطح روستاهای این شهرستان اجرایی شود.

"علیرضا نوکار" در پایان تأکید نمود: ارائه معرفی‌نامه توسط دهیاری یا تماس تلفنی دهیاران با عوامل اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی برای ورود افراد ساکن غیر دائم به روستاها توسط عوامل اجرایی طرح فاصله‌گذاری اجتماعی پذیرفته نیست و فقط ساکنان دائم  با ارائه بیمه نامه خودرو که نشانی سکونت در روستا را دارد امکان حضور در مناطق روستایی شهرستان تفت را خواهند داشت.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا