سرپرست مخابرات منطقه یزد به دعوت شورای شهر اردکان در جلسه شورای شهر این شهرستان حضور یافت.

 

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه یزد–  در نشست بررسی و رفع مشکلات ارتباطی شهرستان اردکان که با حضور غفاری شهردار و اعضای شورای شهر برگزار شد، زارع سرپرست مخابرات منطقه یزد، به ارائه گزارشی از وضعیت ارتباطی و عملکرد مخابراتی اردکان در سطح استان پرداخت.

مدیر مخابرات منطقه یزد با اشاره به الکترونیکی شدن شهرستان اردکان افزود: جای بسی خرسندی است که شهرستان اردکان به عنوان شهر الکترونیک در کشور شناخته می شود و  این امر مرهون تلاش تمامی مسئولان استان در این شهرستان است.

در ادامه اباذر غفاری شهردار اردکان با تقدیر از اقدامات صورت‌گرفته در حوزه زیرساخت‌های مخابراتی در این شهرستان اظهار داشت: در فرآیند برنامه‌ریزی توسعه، یکی از اولویت‌ها، اجرای فیبرنوری در نقاط مختلف شهرستان به‌عنوان پیشران توسعه است و امیدواریم که این امر به زودی محقق گردد.

در ادامه این نشست مقرر شد بنا به در خواست شهرداری اردکان در زمینه نصب دوربین های کنترل ترافیک، مخابرات منطقه یزد نسبت به ارائه طرح و براورد قیمت اقدام نموده و در جلسه بعد، توافق نامه مشترک بین طرفین منعقد شود.

بر این اساس پس از تنظیم توافق نامه اجرای فیبرنوری، 7 نقطه از شهرستان اردکان به دوربین کنترل ترافیک در بستر فیبرمجهز می شود.

  در پایان این نشست بازدیدی از حوزه علمیه اردکان به عمل آمد و نیازهای ارتباطی آن مورد بررسی قرار گرفت.                                                                         

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا