بخشدار مرکزی میبد در جلسه هماهنگی میثاق با شهدا با تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر و تشریح دستاوردهای نظام و انقلاب گفت: پنج‌شنبه هفدهم بهمن‌ماه تمامی کارکنان و کارگران واحدهای صنعتی با حضور در یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد و گلزار شهدا روستاهای رکن‌آباد و مهرآباد، با عطرافشانی و گل‌باران قبور شهدا و قرائت فاتحه با آرمان‌های امام و شهدا تجدید میثاق کنند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، جلسه هماهنگی میثاق با شهدا در بخش مرکزی میبد تشکیل شد.

بخشدار مرکزی میبد در این جلسه با تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر و تشریح دستاوردهای نظام و انقلاب گفت: یکی از آثار و برکات این نظام در آزادی و استقلال این کشور، جوانانی بودند که با حضور در خط مقدم جبهه‌های حق علیه باطل شهد شهادت نوشیدند و با حماسه‌آفرینی، به ملت و نظام عزت و عظمت به ارمغان آوردند.

محمدجواد احمدی افزود: ازاین‌رو ما در آستانه چهل یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های مختلفی را برای تجدید میثاق با شهدا داریم.

احمدی گفت: قرار است پنج‌شنبه هفدهم بهمن‌ماه با همکاری بسیج ادارات، دهیاری‌های رکن‌آباد و مهرآباد، مدیریت شهرک صنعتی جهان‌آباد و دانشگاه آزاد، تمامی کارکنان و کارگران واحدهای صنعتی با حضور در یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد و گلزار شهدا روستاهای رکن‌آباد و مهرآباد، با عطرافشانی و گل‌باران قبور شهدا و قرائت فاتحه با آرمان‌های امام و شهدا تجدید میثاق کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای اینکه خللی در تحویل شیفت کاری کارگران در واحدهای صنعتی به وجود نیاید این تجدید میثاق به مدت 15 دقیقه و قبل از حضور در محل کار انجام خواهد گرفت.



  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا