​مسئول موکب خاتم الانبیاء (ص) شهرستان رفسنجان از جمع آوری و توزیع کمک های مردمی رفسنجان به سیل زدگان خبر داد.

به گزارش رفسنجان فردا؛ علی میربابایی ادر جمع خبرنگاران بیان کرد: با بارش های اخیر و بروز سیل در مناطق جنوب استان کرمان و استان سیستان و بلوچستان همزمان سیل مهربانی برای کمک به همنوعان در کشور آغاز شد و در رفسنجان نیز مردم نوعدوست کمک های خود را به پایگاه جمع آوری در میدان شهربانی جنب مجتمع فرهنگی هنری افصح هجری آغاز کردند و این کمک ها جمع آوری و روز گذشته به مناطق سیل زده ارسال شد.

 

مسئول موکب خاتم الانبیاء (ص) شهرستان رفسنجان تصریح کرد: امروز کمک های مردم شهرستان رفسنجان که توسط خادمان موکب خاتم الانبیاء (ص) جمع آوری شده بود در حال توزیع بین هموطنان سیل زده در استان سیستان و بلوچستان است.

 

میربابایی گفت: این کمک ها شامل ٤٢٠ بسته مواد غذایی که هر بسته شامل برنج، نخود، لوبیا، عدس، روغن، لپه، ماکارونی، کنسرو ماهی، کنسرو لوبیا، رب گوجه، سویا، کبریت، مواد شوینده و بهداشتی و پوشک بچه است، یک کامیون آب معدنی، ۲۰۰عدد پیک نیک، ۲۰۰ بسته لباس مردانه و زنانه و بچگانه، ۳۰۰بسته لوازم التحریر، ۸۰۰ قوطی انواع کنسرو، تعدادی پتو و روفرشی است.

 

وی خاطرنشان کرد: خادمان موکب خاتم الانبیاء در شهرستان فنوج که در مرز استان های کرمان و سیستان بلوچستان قرار دارد حضور یافتند و سپس به شناسایی روستاهای محرومی که حتی فاقد جاده ای برای تردد خودرو هستند پرداختند و کمک های مردم را به دست سیل زدگان رساندند.

 

میربابایی با افزودن این مطلب که این کمک ها به پشتوانه ستادبازسازی عتبات شهرستان است؛ بیان کرد: همچنان با همت مردم خیّر این کمک رسانی ادامه دارد و تاکنون ۲۰۰ بسته دیگر نیز تهیه شده و آماده توزیع است.

 

وی از مردم خواست تا کمک های خود را به شماره کارت موکب خاتم الانبیاصلی الله علیه و آله رفسنجان به شماره 6273817010003840 واریز و یا از طریق  https://idpay.ir/mokeb-rafsanjan اقدام کنند./شبستان

 

 

 

 

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا