استاندار یزد با بیان اینکه سند آمایش استان مراحل انتهایی تصویب خود را می گذراند افزود: باید برنامه ریزی های آینده استان در چارچوب سند آمایش و اسناد بالادستی و در همین راستا برنامه سال آینده دستگاه های اجرایی منطبق بر سند آمایش استان خواهد بود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "محمد علی طالبی" در جلسه شورای برنامه ریزی استان که با حضور اعضای این شورا و در سالن حمیدیا استانداری برگزار شد، با اشاره به سفر اخیر رئیس قوه قضاییه به استان عنوان کرد: در این سفر جمع بندی ای از مشکلات و کمبودهای استان صورت گرفت و اعتبار قابل توجهی از منابع قوه قضاییه برای استان اختصاص یافت.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه سند آمایش استان مراحل انتهایی تصویب خود را می گذراند افزود: باید برنامه ریزی های آینده استان در چارچوب سند آمایش و اسناد بالادستی باشد تا با کمترین تبعات توسعه استان را به پیش بریم و در همین راستا برنامه سال آینده دستگاههای اجرایی منطبق بر سند آمایش استان خواهد بود.
استاندار با اشاره به سیاست های استان برای وضع  محدودیت هایی برای راه اندازی برخی صنایع گفت: تدوین ضوابط و محدودیت‌های گسترش صنعت تا یک‌ماه آینده به پایان خواهد رسید.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا