مدیر روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه از افتتاح فرهنگسرای مس در رفسنجان در ایام دهه مبارک فجر امسال خبر داد.

به گزارش رفسنجان فردا؛  محمدرضا رجب پور مدیر روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در رفسنجان اظهار داشت: سال گذشته به دلیل همزمانی ایام الله دهه فجر با شهادت حضرت زهرا(س)، هزینه کنسرت جشن ویژه این ایام که قریب به ۸۰ میلیو تومان بود، به انجمن حمایت از زندانیان اهدا شد و ۱۱ زندانی با این کمک آزاد شدند.

وی افزود: بنا بر تصمیم شورای معاونین امسال نیز با توجه به شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شرایط اقتصادی این کنسرت برگزار نمی شود و هزینه آن باز هم در اختیار انجمن حمایت از زندانیان قرار می گیرد.

رجب پور بیان داشت: دیدار با خانواده گرانقدر سرداران شهید حاج علی محمدی و حاج مجید زینلی از شهدای صنعت مس در ایام مبارک دهه فجر انجام می شود.

وی خاطر نشان کرد:  فرهنگسرای مس در رفسنجان نیز در دهه فجر امسال افتتاح می شود.

مدیر روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه اظهار داشت: سال گذشته در این ایام ۴۵ جهیزیه به زوج های آماده ازدواج کم بضاعت با هماهنگی خیریه های شهرستان اهدا شد، امسال نیز با هماهنگی اداره بهزیستی طی سه مرحله و هر مرحله ۱۸ جهیزیه هر کدام به ارزش ۱۰ میلیون تومان اهدا خواهد شد؛ مرحله اول آماده تحویل است و مرحله دوم نیز در دهه مبارک فجر اجرا می شود./خانه خشتی

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا