فرماندارمیبد در جمع انجمن شعرای آیینی و مداحان میبد و اردکان، شهادت سردار دل‌ها سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت و افزود: قطعاً نام سپهبد حاج قاسم سلیمانی این مرد بزرگ اسلام و مقاومت در تاریخ خواهند ماند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، «حسین فلاح» فرماندارمیبد در جمع انجمن شعرای آیینی و مداحان میبد و اردکان که در بقعه آیت‌الله سعیدی شهرستان میبد برگزار شد، شهادت سردار دل‌ها سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت و افزود: امروز سردار سر امت اسلام در عزای این فرمانده جبهه مقاومت است.

حسین فلاح بابیان اینکه اگر رفتار انسانی چون حاج قاسم سلیمانی، رفتار برگرفته از مکتب ائمه معصومین، افتادگی، خلوص و پاکی باشد عزیز دل‌ها می‌شود بنابراین رفتار این عزیزان باید برای ما الگو و درس باشد.

فلاح تصریح کرد: قطعاً نام سپهبد حاج قاسم سلیمانی این مرد بزرگ اسلام و مقاومت در تاریخ خواهند ماند.

وی خاطرنشان کرد: اختلاف‌سلیقه‌ها و این جناح و آن جناح و این صنف و آن صنف نباید ما را از اهداف و آرمان‌های اصلی اسلام و انقلاب و شهدا و اسوه‌ها و قهرمانان ما جدا کند.

فرماندارمیبد در ادامه با قدردانی از شعرا و مداحان شهرستان‌های میبد و اردکان که این مراسم را برای سردار دل‌ها برگزار کرده بودند گفت: شعرا و مداحان میانداران عزاداری امام حسین (ع) هستند که با شعرهای وزین و نواهای معرفتی و آسمانی خود به عزاداری ائمه معصومین ما رونق و آبرو می‌دهند.



  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا