هم‌زمان با هفته معلولین فرماندارمیبد در جمع مدیران و کارشناسان مؤسسات و مراکز مردم‌نهاد مرتبط با معلولین گفت: این مؤسسات باید ارتباط خود را با جامعه به‌ویژه روحانیت، خیرین و اقشار مختلف مردم قوی‌تر و چهره به چهره با آن‌ها ارتباط برقرار کنند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، هم‌زمان با هفته معلولین «حسین فلاح» فرماندارمیبد با حضور در اداره بهزیستی و در جمع مدیران و کارشناسان مؤسسات و مراکز مردم‌نهاد مرتبط با معلولین گفت: این مؤسسات باید ارتباط خود را با جامعه به‌ویژه روحانیت، خیرین و اقشار مختلف مردم قوی‌تر و چهره به چهره با آن‌ها ارتباط برقرار کنند.

حسین فلاح بابیان اینکه ارتباط با جامعه و قشرهای مختلف باعث، معرفی و شناخته شدن بیشتر این مؤسسات می‌شود افزود: فرمانداری هم در کنار بهزیستی و این مؤسسات است و از فعالیت‌های آن‌ها درزمینهٔ معلولین حمایت می‌کند.

فلاح تصریح کرد: مدیران و کارشناسان مؤسسات مردم‌نهاد باید مسائل بهزیستی را در اولویت کاری خود قرار دهند.

در ابتدای این جلسه تعدادی از کارشناسان فنی این مؤسسات خواسته‌های خود را درزمینهٔ آسفالت و مناسب‌سازی کوچه‌ها در جهت تسهیل در تردد معلولین و همچنین تأمین کف‌پوش سالن ورزشی جامعه معلولین و ورزش گل‌بال نابینایان مطرح کردند و "حسین فلاح" فرماندارمیبد قول مساعد داد.

در شهرستان میبد در حال حاضر 11 مرکز توان‌بخشی روزانه و شبانه‌روزی درمیبد فعال است و 450 مددجو در این مراکز مشغول حرفه‌آموزی و کسب مهارت هستند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا