در سومین روز از فرآیند ثبت نام داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی یک زوج رفسنجانی پا به عرصه انتخابات گذاشته و ثبت نام کردند.

 یزدفردا:در سومین روز از فرآیند ثبت نام داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی یک زوج رفسنجانی پا به عرصه انتخابات گذاشته و ثبت نام کردند.

به گزارش رفسنجان فردا؛ از اولین روز از ثبت نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکنون در محل فرمانداری رفسنجان 6 مرد و یک زن برای حوزه های انتخابیه رفسنجان و انار ثبت نام کردند.

امروز 13 آذر ماه یک زوج برای این دوره از انتخابات به فرمانداری مراجعه و ثبت نام کردند.

 انصاری مقدم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از سال 82 کارهای اجرایی، ساختمانی و پیمانکاری را انجام می دهم و در شرکت های مختلفی سمت های هیئت مدیره و عضو هیئت مدیره بودن را در کارنامه خود دارم در سال 85 عضو نظام مهندسی رفسنجان بودم و کار نظارت را انجام می دادم.

 وی هدف از شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی را کمک به حل مشکلات جامعه عنوان کرد و افزود: تا به حال کارهای پیمان کاری ساختمانی را انجام می دادم و به کار سیاسی هم علاقه دارم و اگر توفیق پیدا کنم و اگر نماینده شوم برای برداشتن موانع کارهای اقتصادی و ... برای شهرمان خدمتگذاری خواهم کرد.

 زاهدی در تشریح سوابق تحصیلی خود عنوان کرد: مدرک فوق لیسانس جغرافیا و برنامه ریزی روستایی از دانشگاه اصفهان دارم در حوزه های بین المللی زیر نظر منابع طبیعی استان کرمان فعالیت داشتم و در همین زمینه کار کردم.

 وی هدف از ثبت نام خود در انتخابات را چنین بیان کرد: چون رفسنجان مشکلات زیادی دارد و نماینده کنونی هم اهل رفسنجان نیست دوست دارم تا جایی که می توانم به همشهریان خودم در هر زمینه ای کمک  کنم و گره گشا باشم.

 اصغر زین الدینی منصورآبادی، علی اکبر پورغلامعلی، عباس جمالی، مصطفی آخوندی و اکبر ابراهیمی از دیگر داوطلبین حوزه انتخابیه رفسنجان و انار در روز های گذشته ثبت نام کردند./شبستان

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا