فرماندارمیبد در جلسه هماهنگی سفر رئیس‌جمهور بر حضور پرشور و گسترده مردم همیشه درصحنه شهرستان میبد در استقبال از سخنان رئیس‌جمهور در میدان تاریخی امیر چخماق یزد تأکید کرد و گفت: برای جابه‌جایی مردم به مرکز استان هم تمهیدات لازم با مشارکت فرمانداری، شهرداری، آموزش‌وپرورش و دانشگاه‌ها اندیشیده شده است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، «حسین فلاح» فرماندارمیبد در جلسه هماهنگی سفر رئیس‌جمهور که با حضور جمعی از مسئولین در سالن اندیشه فرمانداری برگزار شد؛ گفت: حضور در این اجتماع بزرگ، نشانه بصیرت سیاسی و ارزش نهادن به شخصیت‌های دولت و نظام است و اقتدار نظام و انقلاب هم که در عرصه‌های بین‌المللی تعیین‌کننده است به این حضور مردم در حمایت از دولت و نظام برمی‌گردد.

حسین فلاح گفت: از همه ادارات و نهادها و اقشار مختلف مردم دعوت می‌کنیم که در استقبال از حضور رئیس دولت و هیئت همراه که قطعاً آثار و برکات فراوانی هم به دنبال دارد حضور یابند.

وی خاطرنشان کرد: برای جابه‌جایی مردم به مرکز استان هم تمهیدات لازم با مشارکت فرمانداری، شهرداری، آموزش‌وپرورش و دانشگاه‌ها اندیشیده شده است.

عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان افزود: قراراست اتوبوس‌ها روز یکشنبه نوزدهم آبان ساعت 7 ونیم صبح در مصلی آیت‌الله اعرافی حضور و مردم را به مرکز شهر یزد و میدان امیر چخماق انتقال دهند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا