فرماندارمیبد در نشست خبری با اشاره به سفر حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان به استان یزد گفت: با حضور رئیس‌جمهور 500 طرح و پروژه قرار است در استان یزد به بهره‌برداری برسد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، «حسین فلاح» فرماندارمیبد در جمع خبرنگاران بابیان اینکه چندین طرح هم در شهرستان میبد به بهره‌برداری می‌رسد افزود: در این سفر پربرکت اعتبارات خوبی برای پروژه‌های جاده ورزنه، بیمارستان، میراث فرهنگی، آب و ورزش پیش‌بینی‌شده است.

فلاح خاطرنشان کرد: دولتمردان تدبیر و امید علیرغم تحریم‌های ظالمانه آمریکا، اقدامات خوب و مؤثری را در عرصه‌های مختلف برای آرامش و رفاه جامعه انجام داده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان با دعوت از همه دوستداران نظام و انقلاب برای استقبال از هیئت دولت در یزد گفت: حضور باشکوه مردم و استقبال از رئیس‌جمهور و هیئت همراه مایه افتخار ملت همیشه درصحنه یزد است.

فرماندارمیبد گفت: خیلی از معادلات جهانی و بین‌المللی به حضور پرشور و گسترده مردم ما بستگی دارد بنابراین امیدواریم مردم شریف شهرستان میبد هم با حضور پررنگ و گسترده خود در استقبال از رئیس‌جمهور، جایگاه بصیرت سیاسی خودشان را در این سفر به نمایش بگذارند.

عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان افزود: همه‌کسانی که قرار است به استقبال رئیس‌جمهور در میدان امیر چخماق حضورداشته باشند از طریق وسیله ایاب و ذهاب به محل انتقال یابند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا