جلسه شورای هماهنگی ترافیکی استان با حضور "محسن صادقیان" معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد و اعضای عضو شورای هماهنگی ترافیک تشکیل و نسبت به مسائل مهم ترافیک شهری بحث و گفتگو شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان با حضور "محسن صادقیان" معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد و نمایندگان دستگاه‌های عضو سه شنبه 23 مهر در محل دفتر این معاونت برگزار شد و در خصوص مسیل رودخانه قدیم یزد، اصلاح هندسی میدان اطلسی، خیابان فرخی بحث و تبادل نظر شد.
صادقیان در همین رابطه گفت: بحث احیای مسیر مسیل رودخانه قدیم شهر یزد از مهم‌ترین پروژه‌های شهری در خصوص بحران سیل بوده و با توجه به درخواست مردم در رابطه با بررسی طرح مجددا در این شورا مطرح و مباحث ترافیک محور مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد همچنین بااشاره به بررسی وضعیت ایجاد پل جهت اتصال دو طرف رودخانه و مسائل ایمنی و ترافیکی، افزود: در این جلسه همچنین در خصوص ادامه مسیر قدیمی این رودخانه در محدوده محل زمین ورزشی و مالکیت آن گفتگو و مقرر شد مسیر قدیم رودخانه از سازمان آب منطقه‌ی استعلام گرفته شود تا با در نظر گرفتن مسیر قدیمی و مالکیت زمین ورزشی توسط اوقاف تصمیم‌های لازم گرفته شود.
صادقیان همچنین تصریح کرد: در رابطه با ایجاد پل رودخانه با در نظر گرفتن ایمنی و آزادسازی دو طرف رودخانه گفتگو و مورد تائیدقرار گرفت.
وی  بحث اصلاح هندسی میدان اطلسی را دومین موضوع مورد بحث در این جلسه عنوان و تصریح کرد: با توجه به درخواست‌های مردمی و مشکلات ترافیکی مشهود با توجه به تحقیقات و بررسی طرح‌های مختلف، تبدیل میدان اطلسی به چهارراه مورد توافق اعضا قرار گرفت و همچنین مقرر شد مسیر از  میدان امام حسن مجتبی از خیابان عدالت به سمت میدان اطلسی بصورت یک‌طرفه شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد ساماندهی خیابان فرخی در جهت اصلاح مسیر پیاده‌رو، باغچه‌ها و جدول آب سطحی و همچنین ایجاد مسیر دوچرخه‌سواری توسط شهرداری مورد بحث و تائید اعضا قرار گرفت.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا