با حضور بخشدار مرکزی شهرستان تفت، دهیاران و اعضای شورای اسلامی تعدادی از روستاهای دهستان شیرکوه مسائل و مشکلات این روستاها بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی بخشداری مرکزی شهرستان تفت، با حضور "علی احمدیان" بخشدار مرکزی شهرستان تفت، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای دهستان شیرکوه، مسائل و مشکلات تعدادی از روستاهای این دهستان بررسی شد.

در این بازدید ابتدا بخشدار مرکزی با حضور در روستای طزرجان در جلسه ای با حضور دهیار و عضو شورای اسلامی این روستا به بررسی مشکلات این روستا پرداخت و در ادامه از پروژه های عمرانی در دست اجرا و مسائل و مشکلات موجود در روستا از نزدیک بازدید کرد و قول مساعد برای پیگیری این مشکلات را داد.

در ادامه بخشدار مرکزی تفت با حضور در محله شیخعلیشاه منطقه ده بالا و با حضور "عباسعلی فرح بخش" رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تفت، دهیار و اعضای شورای اسلامی این محله به بررسی مسائل و مشکلات این روستا پرداختند.

در ابتدای این نشست دهیار و اعضای شورای اسلامی شیخعلیشاه به بیان مشکلات موجود در این روستا از جمله مشکل اراضی واگذارشده توسط بنیاد مسکن، بهسازی جاده روستا، آزادسازی مسیرو تعمیر و مرمت آثار قدیمی پرداختند و پیگیری بخشدار مرکزی و رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را برای رفع آن خواستار شدند.

در ادامه "علی احمدیان" با همراهی "عباسعلی فرح بخش" با حضور در محله باغستان منطقه ده بالا در جلسه‌ای با حضور دهیار و اعضای شورای اسلامی این منطقه به بررسی مشکلات مطرح‌شده از قبیل روشنایی معابر، تهیه طرح ورودی و پاک‌سازی استخر و جوی آب از ماسه پرداختند و در ادامه تصمیمات لازم برای رفع این مشکلات اتخاذ شد.

بخشدار مرکزی شهرستان تفت با حضور در منطقه مزرعه مستوفی دهستان شیرکوه با همراهی دهیار این منطقه به بررسی مشکلات این روستا از جمله احداث دیوار ساحلی، گازرسانی به این منطقه و بهسازی و روشنایی معابر پرداخت.

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا